هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت المساطيل I_icon_mini_portalالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت المساطيل

كاتب الموضوعرسالة
محمد البنا

: نكت المساطيل Aw3

نكت المساطيل Empty
مُساهمةموضوع: نكت المساطيل   نكت المساطيل Icon_minitimeالأحد 28 سبتمبر 2008 - 1:23

مرة واحد داخل صيدليه فبيقول السلام عليكم فقالو الدكتور وعليكوا السلام فقالو المسطول الا قولى ونبى انت عنك شرايط قاله طبعا عندى جميع انواع الشرايط انت عايز ايه قالو طيب زحياتك انا عايز شريط يكون هبه فوق و هبه تحت وروقنى لو سمحت قالو احنا بنبيع شرايط برشام مش اغانى ققالوا مليش دعوة اتصرف فدخل واحد صاح المسطول فبيقول للددكتور سيبك منه يا دكتور ده مسطوووووووول هتلى انا 5 ارغفة عيش وجبنه وشوية زتون

3 اعدين مع بعض فى البيت بيحششوا ومجهزين كل حاجه ومظبطين الاعده فواحد فيهم بيقول لصاحبه احنا هنعمل ايه دلوقتى لو البوليش طب علينا قاله انا عن نفسى هعمل نفسى سيجارة مطقيه واحط نفسى فى الطفايه Very Happy قاله طيب وانا اعمل ايه قالوا اعمل نفسك سيجارة بتتحدف من البلكونه قالو ايه قالو اعمل نفسك سيجارة بتترمى من البلكونه مفهاش حاجه يعنى قالو طيب هب هب هب البوليس اجه بيخبط على البا بيقولو مين ققال بوليس اللى عمل نفسه سيجارة مطفيه واللى نام فى الطفايه واللى راح رامى نفسه من البلكونه على انه سيجارة بتتحدف فواحد معدى فى الشارع من تحت البلكونه بيقول ايه يا عم احرقونا بقى Very Happy

اتنين مساطيل اعدين فى الاستاد بيتفرجوا على اماتش فواحد بيقول لصاحبه يااااااه يا جدع ده الاستاد ده كبير اوى قالو تقدر تلفه فى اد ايه قالو ورحمة ابويا الفه فى سيجارتين

نكت المساطيل
صفحة 1 من اصل 1